FnRedic's Journal

View my PeopleGrade profile and the rest of my pictures


Entries: 21


December 18, 2011 3:48 pm - 3 years!
wow i found this site again after not being on it for 3 years!

how is everyone doing hope all is well

View Comments (1) | Leave A Comment  

November 24, 2008 11:55 am - ayy ayyy ayyy o0o
whats good shanks


havent been on in over a year
View Comments (1) | Leave A Comment  

March 23, 2007 2:34 pm - wow 7 months
since iv last been on

so whats up?
View Comments (0) | Leave A Comment  

May 27, 2006 6:18 pm - OMG!!!!!! WOO
i Have New PIcs.... ARNT YOU SO EXCITEDDDD!!!
View Comments (0) | Leave A Comment  

April 16, 2006 9:24 pm - NEW PICS
Go comments MoFo's tell me if you like themm
View Comments (0) | Leave A Comment  

December 5, 2005 4:13 pm - NEW PICTURE!!!
So If You Love Me Show Ur Love ANd Comment Me Your Whores!!!!
View Comments (1) | Leave A Comment  

July 28, 2005 1:33 pm - Dont Read
Aww Man Your A Lil Rebel huh Well Sence You Didnt Listen To Me U Should Go Leave Me A Comment Cuz Im Bored And Sick ughh
View Comments (4) | Leave A Comment  

July 26, 2005 5:33 pm - New Picture
Yes A New pic Omg yesss Just What You Always Wanted I know I know so go leave me commetns you sluts
View Comments (1) | Leave A Comment  

July 21, 2005 7:35 pm - Their Dead
Yesterday Skyler and auden commited sucide
its not fair they should of had to fuckign die to b happy all they wanted was to b together it makes me sick what happend and now i cant stop crying they were gay yes and their nanny found out and told their parents skylers dad was making him move to london with him but they would rather die then b apart and so yesterday morning they commited sucide their my heros and now their angles<3

<img src="http://tinypic.com/97tb1k.jpg" alt="Image hosted by TinyPic.com">
Im Glad Your Finally Happy Your Both Beatuful 's now
<img src="http://tinypic.com/97tcnp.png" alt="Image hosted by TinyPic.com">
Im going to ask you a fovor can u all take a picture with a heart on your face were dogin in memory of them becasue Auden always said its better wear it on your face then your sleve on a diff websight were making a gllory of everyones pictures please do this
View Comments (4) | Leave A Comment  

July 8, 2005 1:24 pm - wooowoo
ha yesterday i went to the mall with my friend and we bought confettie at the store and we went up to people and threw it and yelled happy birthday yay yay it was funny cuz we acted leik we knew them we were liek hey ms smith "throw" happy b day wooo woo oh man good times
View Comments (0) | Leave A Comment  

July 3, 2005 12:33 am - New Pics
New Pics yup yup me and my cousin took it today So Go Tell Me about It
View Comments (0) | Leave A Comment  

June 29, 2005 5:18 pm - im a bad person
i just played candyland with my 6 and 7 year old cousin and i cheated im ashamed of myself actuallly no im not but it sounded good
View Comments (0) | Leave A Comment  

June 15, 2005 2:25 pm - myspace whores
hey u people is u got myspace e-mail me ur thing n ill add you <33
View Comments (3) | Leave A Comment  

June 2, 2005 6:34 am - cut my hair
hey i cut my hair and dyed it tho u cant really tell in the pic... buttt u can see its darker but i hate it
View Comments (1) | Leave A Comment  

May 8, 2005 3:19 pm - 6 days
6 DAYS TILL MY B_DAY!!!!!!!!!!!!!!
View Comments (3) | Leave A Comment  

April 30, 2005 8:13 pm - 1 new pic
humm got a new pic woo woo ya u probley dont catre but just thought id let u know
View Comments (0) | Leave A Comment  

April 22, 2005 1:16 pm - 2 Day sucks
Well 2 day has been a veryy!!!! sucky day and its only 1 so im not looking forward to the rest of it at all GRRRRness people just piss me off right now arggg so cheer me up leave me happy comments
View Comments (0) | Leave A Comment  

April 21, 2005 7:13 pm - If u have myspace
Hey if anyof u have myspace can u join my group its mest the band i just decided to make it cuz they didnt really have a good one so join please

http://groups.myspace.com/index.cfm?fuseaction=groups.groupProfile&groupID=100395378



Thanks
View Comments (0) | Leave A Comment  

April 8, 2005 3:54 pm - HOW MANY VOTES?
HEY HOW MANY VOTES DO U NEED ONCE U RESET TO B ABLE TO LIKE B IN THE TOP?
View Comments (1) | Leave A Comment  

March 7, 2005 10:33 am - How Hot r u or Not
This is the game to see who thinks you're one HOT motherfucker or who thinks your ugly as shit. Just reply back to me, picking one of the numbers below. copy then re-post this in a new bulletin to see what people think of you.


10- I just wanna rip your fuckin clothes offfffffff

9- OMG your so fuckin sexy

8- HOTTTTTT as shit

7- hot

6- cute

5- you aight, but just not for me

4- not horrible, but not good

3- all i gotta say is.... paper bag

2- you're a discrace to the human race and the animal kingdom

1- you can figure this one out

0- if you get a *0* then i suggest that you don't ever come outside again..
View Comments (8) | Leave A Comment  

March 3, 2005 1:25 pm - i dont want a subject
Lala does ne one even read these things? humm i did liek once b tuim bored so i shall write one..well its liek 1 30 ish and i stayed home to day cuz my head hurted me like owwww me and kayla are having babies yay be happy 4 us.. this radio station sucks and is making me mad my web cam broke so thats sad...my hair looks cute to day of course when i dont go out cuz thats how things workits very bright outside and its like refelcting off the snow and is really bright

well srry for my great spelling

Iu
View Comments (2) | Leave A Comment  

Newer Entries | Older Entries